Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Το τελευταίο γράμμα

-Σε αυτό το  σύντομο γράμμα γράφω
ότι δεν σου είπα όταν ήμουν κοντά σου
ότι ένοιωσα αλλά ποτέ δεν στο είπα.

-Σε αυτό το γράμμα κλείνω όλη την αγάπη μου για σένα

βγάζω την πικρή αλήθεια από την ψυχή μου,
σε αυτό το γράμμα κλείνω
τριάντα επτά χρόνια αγωνίας·
ήρθε η ώρα να το σφραγίσω
με την ελπίδα να φτάσει σε σένα!

-Συγνώμη που δεν μπόρεσα να σταθώ κοντά σου
που δεν μπόρεσα να σου προσφέρω ότι επιθυμούσες
που άλλαξα την ζωή σου.

-Συγνώμη που δεν σε κράτησα όταν έφυγες
που δεν προσπάθησα περισσότερο
που άφησα άλλους να μπουν ανάμεσα μας
που πήρα κομμάτι από την ζωή σου.

-Συγνώμη που δεν έφτασα στα όρια για να είμαι κοντά σου
που δεν σου έδωσα ότι μου ζήτησες
που άφησα το δάκρυ να κυλήσει στα μάτια σου.

-Σ΄ ψάχνω ακόμα…
σ’ περιμένω
τις νύχτες σπαράζω για σένα
ακόμα σε γυρεύω!

-Τριάντα επτά χρόνια δεν είναι αρκετά να σε ξεχάσω,
αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο
θα άλλαζα τα λάθη μου·
αυτά που σε «πήραν» από κοντά μου…


30/07/17

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου