Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Μεγάλη τιμή η κλήση στην εθνική ομάδα της Ειρήνης - Μαρίας Τσαρτσιταλίδου

Μεγάλη τιμή για την Ειρήνη-Μαρία Τσαρτσιταλίδου, για την Πόλη μας και για τον Α.Σ “ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ” ΦΛΩΡΙΝΑΣ, η κλήση της στην Εθνική Ομάδα.
 Η Ειρήνη-Μαρία κλήθηκε να αγωνιστεί με το Εθνόσημο στο στήθος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καράτε U21 στην Τζακάρτα της Ινδονησίας.

Τσαρτσιταλίδου Ειρήνη-Μαρία: Όλοι οι αθλητές ονειρεύονται κάποια στιγμή να εκπροσωπήσουν την Χώρα τους και γι’ αυτό είμαι χαρούμενη που μου δίνεται αυτή η δυνατότητα. Είναι μεγάλη μου τιμή που κλήθηκα στην Εθνική μας Ομάδα και θα αγωνιστώ με το Εθνόσημο στο στήθος. Είναι μια εξέλιξη που μου δημιουργεί μεγαλύτερες ευθύνες, και είναι συνέπεια πολύωρης -καθημερινής προσπάθειας στο Dojo. Τώρα είμαστε στην αρχή πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω να γίνω ακόμα καλύτερη και να δικαιώσω αυτούς που με εμπιστεύτηκαν. Θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τους προπονητές μου Γεώργιο και Νικόλαο Κορομπίλη για την άοκνη προσπάθειά τους και τον εθνικό προπονητή Παπαδόπουλο Κωνσταντίνο για την στήριξή του σε όλη την φάση της προετοιμασίας μου.
Τσαρτσιταλίδης Κίμων (πρόεδρος):   Όπως ήδη σας έγινε γνωστό η συμπολίτισσά μας και αθλήτρια του συλλόγου μας  Ειρήνη-Μαρία Τσαρτσιταλίδου κλήθηκε στην Εθνική ομάδα για να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καράτε U21που θα γίνει στις 12 – 15/11/2015 στην Τζακάρτα της Ινδονησίας . Η Ειρήνη-Μαρία πρέπει τώρα να αναχωρήσει για την Αθήνα όπου θα συναντηθεί με τα υπόλοιπα μέλη της αποστολής και υπό τις οδηγίες των Εθνικών προπονητών Σκαρογιάννη και Παπαδόπουλο θα προπονηθεί με τελικό προορισμό την Τζακάρτα και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Η Ειρήνη-Μαρία αποτελεί ένα από τα πλέον ενεργά και δραστήρια παιδιά του Συλλόγου μας που έχει μεγαλώσει μέσα στα “ταπί” συμμετέχοντας σε όλες τις δραστηριότητές μας. Είναι πολύ μεγάλη τιμή για τον ακριτικό μας σύλλογο αλλά και για την Φλώρινα η κλήση της αυτή.
Ο δρόμος που ανοίγεται μπροστά της είναι ανηφορικός αλλά είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρει.
Ειρήνη-Μαρία, το Δ.Σ του Συλλόγου και όλα τα μέλη του σου εύχονται ολόψυχα να είσαι γερή και να έχεις πίστη στις δυνατότητές σου για να δεις τα όνειρά σου να πραγματοποιούνται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου